04.11.2012

OoOcolorblockingOoO

heey guys! i det her indlæg vil jeg snakke til om tøj stil, altså jeg har selv en meget personlig tøjstil. nogen gange kan jeg være hel tomboy agtigt, hvor jeg har nogen drengede ting på, andre gange kan jeg være hel feminen med lyse farver og nederdele, andre gange er jeg mere rockeragtigt, nogen gange blander jeg stilene sammen, og andre gange matcher mit outfit med en farve(f,eks sort top og sorte bukser og så sko i en farve der matcher med tilbehørene jeg har på) men har på det sidste er jeg begyndt at color blocke, det vil sige tage forskellige dele tøj på, som danner et fedt outfit, men som ikke macther farvemæssigt, og jeg syntes det er ret fet, så her er nogen color blocking outfits fra nettet:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rihanna in a colorblocking outfit
 
 
katy perry
 
'
 
 
the color blockin trend was started in 1965 by Yves saint laurent, and is now backm on track! it's fun way to create a cool look! thanks yves, for creating this amazing trend, for us that loves colors!
 
ps. if u want me to keep doing these kinds of blogs, where i tell about trend, leave a comment bellow!
xoxo
Shpatina:}

Ingen kommentarer:

Send en kommentar