04.11.2012

just bought^_^

heey nguys, har i haft e god weekend?:)
sååå, var lige i føtex for at købe en Mariah Carey perfume for kun 100 kr, på tilbud og endte også lige med at købe nogen andre ting:
 
 

Så det her er perfumen, fra mariah careys mærke: Lollipop bling

 
den hedder: mine again og kostede kun 100Kr
 

 
den har denne her helt vildt søde sommerfugle flaske og dufter friskt af sommer og slik! den anbefales til folk som elsker søde dufte, men som ikke er for stærke og for en lyst til at ørle

 

 
 
så faldt jeg selvfølgelig for twillight bogen. jeg har ville købe den i noget tid, men ventede på at den skulle komme på tilbud, men besluttede mig for at købe den nu hvor den alligevel koster 100 kr og jeg er stor twillight fan! filmen er ude snart! (undskyl for at billedet ligger på hovedt)
 
 
bogen er ret tyk, den er ca. 850 sider lang og jeg har læst det der svarer til breaking dawn part one
 
 
og så så jeg lige det her sengesæt FOR KUN 25KR! dem købte jeg så 2 af, og jeg er virkelig glad for disse ting:))
 
hav en fortsat god weekend
xoxo
shpatina:}
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar