07.09.2012

room inspiration:}

heey guys, shpatina is back:)))

jeg er lige kommet hjem idag fra lejrskole, så har ikke haft mulighed for at skrive så meget, men så har i til gengæld haft smukke og søde sara til at holde jer opdaterede på¨en masse fede ting

men jeg er tilbage nu og tænkte på et indlæg om værlese, der findes rigtige gode måde at peppe sit værelse op på, så det både er billigt, og rigtig pænt..:)))

 
 
det her er et billede fra en af væggene på mit værelse, jeg har samlet på en masse postkort og fået postkort fra min onkel (forresten nogen af dem min onkel har givet mig er ca. 14 år gamle!) og så har jeg brugt en lim lak til at sætte dem fast, super nemt! man skal dog være opmærksom på at der ikke kommer lak på gulvet/gulvtæppet når man gør det. Og det smarte er, hvis du nu bliver træt af nogen af de gamle postkort, så sæt nogen nye ovenpå med tape, det for bare ikke lige så god en effekt, så sørg for at samle postkort ind du kan lide, og ikke bare nogen tilfældige noge, for de skal jo helst sidde deroppe i noget tid:))
det er en fed måde at lave sit helt eget tapet på, du kan også bare vælge at sætte dem op på dit skab med tape, bare for at pynte lidt:)
 
 
en anden kreativ ting man kan gøre med sit værelse er:
 
hvis du har nogen vi unge blade eller bare nogen blade i det hele taget, så klip ting ud! (det skal nok helst være nogen blade du genre vil ofre og ikke dine yndlings) mit bord på mit værelse er dækket helt til og det ser godt ud, problemet er bare at det er blevet slidt ned, så nu skal der sætte noget nydt op, og her er nogen tips til hvordan man gør og undgår det bliver ødelagt:
 
  •  klip nogen fine ting ud fra dine blade, det kan være ting der symbolisere dit liv (for at gøre det mere personligt) eller bare noget du kan li
  •   få fat i en lim lak, eller noget andet slags lim(spørg nogen i panduro hobby el. lign for at være sikker på det er noget godt) og lim så forsigtigt bag på det stykke papir du har klippet ud og sæt det så på bordet
  • undgå helst at limme et lag lak ovenpå når du er færdig, for det kom jeg til, og billederne blev lidt smattet ud
  • når du er færdig er det rigtig smart hvis man køber sådan et gennemsigtigt gummilag man kan lægge over bordet, på den måde undgår man at papirene bliver ødelagt hvis man spilder noget, eller man skal tørre bordet af ( det kom jeg til..OOPS!:))

jeg sætter et billede ind af mit bord når jeg er færdigt med det nye, som nok bliver meget pænere
håber det var til inspiration!

xoxo

Shpatina:}

Ingen kommentarer:

Send en kommentar