09.04.2013

TUES-DAY (TO-DAY)

heey Guys:) ville bare lige fortælle lidt om min dag idag:)
 
jo altså mig og min mor startede vores dag ved at tage bussen kl. 11, da min mor skulle snakke med en kvinde om hendes graviditet:) derefter gik vi lidt rundt på Vesterbro og fortsatte mod strøget, hvor jeg købte den første kjole:

ja, mig og min mor besluttede os også for at være lidt usunde, så vi spiste en pandekage, en sandwich og is. Vi gik hele vejen til Nørrebros runddel hvor vi købte 2 kjoler til (den i midten til mig og den anden til min mor) og gik så derefter hen for at besøge min onkel og fætre og kusiner. ja, den lange dag sluttede med at vi kom hjem ved 21.15 tiden, hvor vi så fik aftensmad... meget lang dag udenfor
 
hva kan jeg sige ud over HOME SWEET HOME
 
Håber også i havde en dejlig tirsdag, jer der måske heller ikke er i skole pga. lockout:)
 
vil slutte af med at lykkeønske min danse inspiration her for tiden: VINNY CASTRONOVO, med hans 16 års fødselsdag i går! tillykke vin!!
 
husk at følge myownlittleworldss  på polyvore og instagram:)
 
XOXO
SHPATINA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar