05.03.2013

Ny hårfarve ?? ❒ Yes ❒ No

 Hey Så jeg har endelige fået min mor overtalt til at give mig lov til at farve hår ! 
(OH HAPPY DAY)
jeg har virkelige glædet mig jeg har enda lavet en hel mappe på min computer som hedder "Hårfarver" altså en mappe fuld af bilder fra (We3it) (Tumblr) osv......
men jeg fladt lige over nogen tutorials på youtube og endte med at se en video med en pige der forklarede et eller andet som jeg ikke kan huske, men jeg lage kun mærke til hendes hår og hun hadede nemlige præcis den samme længde hår som jeg har så jeg kunne lige forstille mig med den hårfarve :)!! så jeg skal ha farvet håret sådan her men jeg er stadig i tvivl ??


så den her "hårfarvestil" hedder Ombre og jeg er virkelige faldet for den!!
det ligesom Dip Diy men bare med narturlige farver altså brun og lyst, det er menigen at det skal ligne at det er narturligt og at det bare sidder i håret og at det "faded'" altså at det er brun i toppen og så toner det bare ud :) 





xoxo
sara^_^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar