09.03.2013

New in ▲ + Update

I dag tog mig og Shpatina ud til Carlsberg's loppemarkedet og det her var nogen af de ting jeg købte ! :) 
og vis i ikke har noget at lave imorgen så kan jeg virkelige anbefale at tage der hen ! super fede ting.

forskelige magaziner 15,-
 øreringe 20,-
 øreringe 20,-
 ring 10,-
 ørering fik den gratis 
 vippebukker 10,-
ur 20,-
Chanel negellak 10,-
Maybelline neglelak 10,-
Starbucks krus 5,-
Læderjakke 40,-
Trøje 40,-
T-shirt 40,-
Lædernederdel 50,-

UPDATE :

lige nu sidder jeg og nyder en dejlig kop te ! og høre dejlig Frank Ocean ......
I dag var jeg ude sammen med shpatina og hendes mor på et loppemarkedet, hvor jeg fandt nogen ting som jeg er virkelige glad for. det er dog nogen sommer items som ikke helt kan bruges endnu da det stadig er ret koldt!! ...... men det der loppemarket er der også morgen imorgen og det er også den sidste dag imorgen så vis i kunne tænke jer nogen billige ting kunne i tage derhen her er et link med noget info om det http://tap1.dk.
håber i har haft en dejlig lørdag. 

xoxo
Sara^_^




Ingen kommentarer:

Send en kommentar