01.03.2013

Highwaisted skirt / Maxi skirt

heey Guys, så har tænkt lidt over at jeg godt kunne tænke mig noget lidt forår/sommer agtigt tøj, og så snakkede jeg en dag med min veninde om de her lange nederdele. Altså jeg er ikke spor høj, og ttænkte at en højtaljet, lang nederdel ville få mig til at se højere ud!
maxi nederdele er teknisk set kjoler der går ned til anklerne, som var kendte i 70'erne. de er super søde og er faktisk på mode, her til forår/summer, hvor man kan rocke dem!
 hvis du har korte ben ligesom mig, og syntes a disse maxi nederdele er søde, vil jeg anbefale dig at købe den højtaljede model, da det også er en maxinederdele (maxi nederdelene findes nemlig også i en model hvor de starter fra hofterne af, hvilket ikke ville være nyttigt for kort benede mennesker)
her er nogle eksempler!






 
nederdelene findes mange steder, men skynd dig at være en af de første!:) (lad hver med at bruge mange penge på dem, da du f.eks kan finde dem på amerikanske hjemme sider hvor de er billige og har gratis fragt! f.eks. asos og ebay tror jeg;) findes sikkert også på lagersalg)
 
XOXO
SHPATINA
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar