08.02.2013

¤ALFABETIC ARTISTS¤

hey guys! kom lige i tanke om en ide til et indlæg som kaldes ALFABETIC ARTISTS det går ud på at jeg hver dag (eller hver gang jeg blogger) lægger nogle sange ud af nogle sangere i alfabetisk orden, f.eks. vil jeg idag lægge 4 videoer ud med sangere der starter med: A, B C og D.alfabetet fortsætter de andre dage. sang typerne er lidt forskellige da jeg vil prøve at variere musik lidt så i kommer til at høre lidt at hvert. der findes jo forskelligt fantastisk musik fra alle årstal! derudover vil jeg også komme med en lille fact om hver sanger!
her kommer de:
 
Alicia Keys
BRAND NEW ME

Hun har været med i filmen: The Nanny diaries
 
 
Beyoncé
DIVA
 
Beyoncé er allergisk over for perfume, har dog 2 udgivet 2 perfumer
 
 
Conor Maynard
ANIMAL
 
Conor Maynards fans kaldes for: Mayniacs
 
 
Drake
FIND YOUR LOVE
Drake har haft en rolle i de tidligere sæsoner af en af mine yndlings serier DEGRASSI!
 
 
Det var det guys! husk altid at i kan kommentere på mig og Saras indlæg, komme med forslag, spørgsmål osv.
 
håber i har nydt indlæget og husk at følge @MYOWNLITTLEWORLDSS på instagram, som er dedikeret til bloggen!
 
XOXO
SHPATINA:}
 
 
 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar