31.01.2013

JUST BOUGHT!

hey guys! det g´her er alle de ting jeg har købt inden for den sidste måned, tror jeg! altså i løbet af ferien og for nogle dage siden!


 
7 film far blockbuster til 110 kr

 


 
sko far H&M 50 kr

 
 
sko fra lagersalget calliope 59 kr
 
filmen monte carlo 50 kr

 
taske fra H&M til 20 kr
 
 
taske fra lagersalget calliope 10 kr.

jogginbukser fra H&M's mandeafdelingen 179 kr.
 
 
taske 50 kr fra H&M


 
støvler fra H&M 50 kr.


min mors skjorte (men bruger den også) fra saint tropez 100 kr.


øjenvipper 3 for 60 kt fra H&M, men på tilbud til 20 kr!


armbånde jeg fik af min mors kusine
 
øreringe for 20 kr. fra Glitter

halskæde som jeg fik i julegave fra Rie!

lipgloss for 10 kr. H&M

ring fra Ciao Ciao til 10 kr.


ring fra H&M til 10 kr.
 
ring fra Message 20 kr.

t-shirt fra New yorker til 25 kr.

bukser fra lagersalget Calliope til 79 kr

skjorte fra lagersalget Calliope til 20 kr.

skjorte fra lagersalget Calliope til 20 kr.

 skjorte fra lagersalget Calliope til 50 kr.
 
 skjorte fra lagersalget Calliope til 20 kr.
 

bukser fra lagersalget Calliope til 30-40 kr tror jeg

skjorte fra Bilka til 30 kr.

skjorte fra Monki til 50 kr.
 
XOXO
SHPATINA:}
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar