14/01/2013

IMBACK!

heeeeey! så er vi endelig tilbage! eller jeg er, for sara har jo skrevet før!
Jeg håber alle har nydt ferien og har haft en god jul og et godt nytår! jeg har ihvertfald nydt det rigtig meget sammen med Sara og min mors kusine der var på besøg fra schweiz! Vi fejrede hendes sweet 16 nytårsaften hvor hun havde fødselsdag! snart kommer nogle billeder ud af aftenen, og ja alle de shopping indkøb jeg har fortaget mig imens jeg har været væk:)
skriv gerne hvad i har lavet i ferien, del det med os!

billederne kommer ind i løbet af ugen (da min ipod ikke gider oploade:/

men ellers vil jeg bare sige undskyld for ikke at have været her, snart laver mig og sara en giveaway! så hold øje med siden! @myownlittleworldss på instagram er også aktivt, så følg os!
jeg vil fremover (hvis jeg kan holde det!) skrive indlæg der vil blive kaldt WHATS IN.TREND
og andre spalter jeg håber kommer til at holde!
ses snart!

xoxo
SHpatina:}

Ingen kommentarer:

Send en kommentar