11.12.2012

NEW IN ! / GENBRUG?



Sorte platosko 20,-
















Hvid skjorte 10,-








Hej alle sammen håber i nyder det kolde klamme vejr ......(for det gør jeg ikke) !! (U_U)
Så på vej hjem fra skole i dag, så hadede jeg bare sådan et stort træng til at købe noget, bare et eller andet.
Men da jeg rigtig gerne vil spare sammen til et par AIR MAX (som jeg tidligere har blogget om  http://myownlittleworldss.blogspot.dk/2012/10/air-max.html).
Så vil jeg rigtig gerne styre min shoppe afhængighed! så jeg vil købe mindre (eller jeg vil prøve).
så jeg fandt ud af hvor meget og hvor mange gange jeg shopper på ca 2 måneder ......og det ser ikke pænt ud !!! jeg køber sådan ca noget hver 2 uge !!!!!!
Og det har jeg ikke råd til vis, jeg skal betale for min computer og spare sammen?
Så jeg har lavet en "aftale" med mig selv om at jeg kun skal købe ting fra genbrugs butikker !
Jeg glæder mig til at finde en masse fede genbrugs butikker og håber selvfølgelig at jeg kan holde mig fra H&M ......for det er ligsom den butik jeg køber mest i ! haha :)
projekt "Genbrug" er gået igang !
(det skal lige siges at tøjet er fra en genbrugsbutik!)

xoxo
Sara^_^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar