20.12.2012

Confessions ☹

Som nogen af jer nok ved havde jeg en "aftale" med mig selv om kun at købe genbrugs tøj ! her er et link til jer der ikke har set det indlæg om det med genbrugstøj : http://myownlittleworldss.blogspot.dk/2012/12/new-in-genbrug.html
Som billedet siger har jeg synet i forhold til den "aftale" jeg lavede!!!
i dag købte jeg tøj fra Monki (MEN) det var alt på tilbud udover min pung hahahah ! :)
men jeg er ret glad for mit tøj såå...! 


                               Pung fra MONKI 60,-
                                            bukser fra MONKI 120,-
                                            Bukser fra MONKI 120,-

                                T-shirt fra MONKI 50,-


                                Taske fra STADIUM 79,-
                                Sko fra GENBRUG 20,-
men jeg købte dog de her sko fra Genbrugen ! :)


xoxo
sara^_^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar