17.11.2012

TwilightFever: TWI-HARDS!

heey guys, som sara skrev i et forigt indlæg, var vi inde og se: Twilight breaking dawn part på premiere. Jeg kan stadig ikke fatte at den vidunderlige twilight saga er slut, så det er lidt svært for mig at skrive dette her, da jeg er en stor Twi-Hard. Jeg har læst alle bøgerne (bortset fra det der svarer til breakinbg dawn part 2, men skal i gang) har twilight sengetøj, har nogle af filmene (må se at få fat på dem) ja, selvom jeg måske ikke har alt der omhandler twilight, eeeelsker jeg den stadig af hele mit hjerte. Den afsluttende film var hel vildt fed, vi var inde i cinemaxx i den største sal (der var omkring 500-600 derinde!) og mig og sara, samt alle andre var i total stemning ( jeg havde skrevet: team jacob og det hele på panden) og det var dejligt at dele denne oplevelse med Sara da vi begge er Twi-hards! kunne ikke være gået bedre! og for at ende det hele endnu bedre, drømte jeg også om jacob! her er nogle billeder fra bio-turen. Har du instagram? så follow bloggens instagram på #myownlittleworldss
 
 
 

 
 
 
 
15TH NOVEMBER 2012
NEVER GONNA FORGET THAT DAY
 
 
Bellas lullaby #sara makes me emotional ;(
 
 
 

 
THE TWILIGHT SAGA
FOREVER
 
xoxo
Shpatina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar