08.10.2012

style fight 11

 
Christian Aguilera VS. Kristen Stewart
 
 
Well, det er en ret fin kjole med blonder disse 2 superstjerner har på. Jeg elsker at Kristen har en meget markant rød læbestift på, og jeg kan egentlig også bedre lide hendes sko end Christinas, men når det så er sagt, ser Christina helt vildt godt ud, på netop dette billede. det er så ikke lige det jeg dømmer ud fra, men hvis jeg skulle, ville Aguilera helt klart vinde for det pæneste billede. Men hvis vi kigger på et andet billede, som bare er taget fra en anden vinkel...


... bliver det straks noget lidt andet. Jeg syntes egentlig den klær dem begge på deres helt egen måde. Men min fav for idag må være... Xtina, men med Kristens sko. og det var tæt løb, for jeg syntes nemlig at kjolen sidder ret pænt på K-stew.

xoxo
Shpatina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar