21.10.2012

I'm Back!

Bonjour guys! har i haft en god ferie! jeg er tilbage fra Paris og ville bare lige starte med at sige tak til min skat Sara for den lille hilsen.
i dette indlæg vil jeg bare lige fortælle jer hvordan det hele har forgået:

vi tog bilen onsdag med retning mod Paris. vi var 8 personer, det vil sige: mig, min mor og far, og min onkel og tante med deres børn. turen tog hele 14 timer, før vi nåede hotellet i Paris. Jeg var i Paris i 3 nætter og 2 dage, men nåede dog alligevel meget på kort tid. Den første dag tog vi til Disneyland, hvilket var meget federe end jeg troede. Det var som at være en del af et eventyr. næste dag fik vi oplevet hjertet af Paris, altså seværdigheder som Eiffel tårnet. Det var en dejlig tur, og i har haft en dejlig blogger til at holde jer med selsskab med hendes fede indlæg.

Her er nogen billeder , det er ikke dem alle jeg fik oplevet, men blot ting som har med Frankrig at gøre:

 
Eiffel tårnet! (selv taget billede) Stor oplevelse

 
voks museer grevin, som jeg ikke fik oplevet


 
circus de solei, stort fransk cirkus(ikke oplevet)

fransk manicure

 
danse tvillingerne Les Twins, som sara har fortalt mig om

 
Luis vitton ( selv taget billede)
 
 

Disney land Paris! (ikke selv taget billede) fed oplevelse!
 
og sidst men ikke mindst: Croissanter!
dem kan man ikke få nok af!
 
 
 
Ja det var lidt om turen, og alle billederne er ikke mine, da jeg ikke lige fik sat alle ind på bærbaren!
 
 
Xoxo
Shpatina
 
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar