01.09.2012

Hej idag var mig og min mor ude at shoppe lidt og jeg ville gerne lige ligge billderne ud på bloggen af tøjet jeg har købt men blev nød til at tage dem på min mobil så det er rigtig dårlig kvalitet, det må i undskylde! 
                                                    mig og min mor fik lige lyst til is !!
                                                    mums <3
                                                    stram trøje fra H&M:79,95kr
                                                    trøjen er brun !
                                                    strik fra H&M:199kr
                                         søde strømper fra H&M:69,95kr
                                                    bukser fra H&M:179kr
                                                    bukserne er en mørk grøn!
                                                    undertrøje fra H&M: 49,95kr
                                                    undertrøjen er en gørn farve !
                                                    trøje fra vero moda : 100kr 
                                                   på tilbud !
xoxo
sara^_^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar