22.08.2012

okay endelig voresallerførste seriøse indlæg.....så vi starter med lidt info om os, så i kan komme ind på hvem vi er, vi starter med Shpatina:

Heey guys, Shpatina in da house...
okay, ja jeg hedder shpatina, jeg går i 8. klasse, current age(14). jeg går til dans med min skøre speciele og unikke sara. vi kan godt lide to act crazyy og har vidst lidt sort homor, vil nogen syntes. udover dans elskerr jeg at syngee og at rappe, ja all that has 2 do with music!

ja det var en del om mig, men min skørhed fylder også meget hahahahah
nu er det saras tur og i løbet af nogen dage vil der komme meget mere om musik beauty tips osv. see ya later.

Picture of me:






HEEEEEY jeg hedder sara den anden blogger her på siden, jeg går i 8 klasse og er 13/bliver 14 i septemper. Mig og Shpatina har meget tilfældes,
da vi begge elsker at synge og danse, jeg gå på Sankt annæ sang skole......og har sunget siden jeg var 5år!! LOVE IT <3 Og jeg elsker også at danse ....elsker at være sammen med min retaderet unge Shpatina, det totalt the blast at være sammen med hende !
ps.billed nummer2 er mig <3

xoxo
s&s

Ingen kommentarer:

Send en kommentar