29.08.2012

Diy stuff:D

Heey guys shpatina her! På det sidste er jeg blevet lidt besat af shorts også selvom jeg ikke ligefrem går så meget i shorts, men ja elsker shorts i alle mulige farver. Her er nogen billeder af mine shorts:





De gule shorts: 25 kr. Fra veromoda
De mintgrønne shorts: 25 kr. Fra veromoda
De sorte shorts: 50 kr fra veromoda
De lys lyserøde shorts: 80 kr h&m
Men købte tingene på tilbud, så er ikke sikker på de koster det samme længere.

 

Hvis du har nogen gamle shorts eller nogen du gerne vil peppe lidt op, så tag ned i hobby hvor du kan købe nitter og forskellige sten som er brugt på shortsene her. Du kan købe dem for noge rimelige priser og du kan også tjekke deres hjemmeside ud for mere. Husk dog ikke at bruge noget tøj som er dit kæreste ege, hvis det nu skulle gå galt:))

Så ja mig og Sara elsker diy stuff og har eksperimenteret med noget er vores tøj. Her er noget som fik et fedt resultat og nogen som bare var eksperimenter:


 

          







På den blå cowboy skjorte som er saras, er der brugt små sten fra en af hendes trøjer, så hvis du har noget nattøj eller noget ligende hvor der er småsten på, så pil dem af, find en hobby lim og lim dem så på dit tøj, super nemt!!!!

Sara har også brugt en af hendes trøjer som hun har klippet i bag på for en nedringet udskæring super smart!




I sommerferien lavede jeg også noget rimelig fedt men en mande t-shirt som nu er en fed top med kranie på!!! her er videon jeg fik ideen fra: http://www.youtube.com/watch?v=ABRhhguk9uY




De grønne trøje er nogen af mig og saras første forsøg.

Udover at dip dye shorts og sætte sten og nitter på, kan man sætte palietter på, det rimelig fedt! For ikke at gøre det for besværligt kan du købe en meter palietter på snore i stof 2000 for 5 kr!! Men man skal bruge noget mer hvis men skal dække halvdelen af sine shorts:



Næste gang du tager på loppemarket, så hold øje med en lille taske, denne taske købte jeg for 20kr men gjorde den mere interesant ved at sætte forskellige ting på som jeg købte i panduro hobby:



Skriv endelig til mig og sara hvis i har gode ideer eller bare spørgsmål. og undskyld for nogen småfejl, enjoy!

Xoxo
Shpatina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar